- SMAKA PÅ LIVET !

Det är vi svenskar ganska så dåliga på !
Vi svenskar är tillbakadragna av oss.
Om vi  går på en buss  så sitter svensken med deras Mp3 spelare i öronen & inte rör en min ., sover eller bara sitter & ser snygga ut. Men om en icke svensk  kommer in på bussen , så kommer dem in  med ett dundrande leende på läpparna  och  hälsar så glatt så. Talar om nästan hela sitt liv  påväg in till " Växjö " alltså på 45 minuter !
 Eller var ni nu skalll åka.  :D
 Okej , alla kan ju inte ha världens bästa " dag samtidigt !
Det förstår jag mycket väl. Men det är ju faktiskt alltid såhär.  Och jag  träffade en tjej  från spanien  en gång på en förfest innan vi skulle dra in till växjö på oléo och  hon var spiknykter  & jag kan garantera att hon hade mycket roligare än mig även fast jag var full och borde vart mer sprallig och sådär. Men icke !
Hon stod där nykter på dansgolvet och ägde hela stället. Jag stod där och drack  drink efter drink tills   det nästan  vände i magen på mig !  Och klart jag blev ju mer & mer avslappnad, Men varför är det så , att Alla Vi ) SVENSKAR måste ha alkohol i kroppen för att prata, röra oss, shaka loss ?
Vi är så Fega!
Dem smakar på livet som det är. Vi försöker hela tiden uppnå  nånting genom att dricka alkohol ,  Det dära ruset ) Men det kan man få utan alkohol också. & man slipper ju den dära äckliga & stinkande bakfyllan dagen efter !


TILL ALLA SVENSKAR ,SMAKA PÅ LIVET ISTÄLLET FÖR PÅ ALKOHOLEN.

 - Du får mig att leva Lyckligt ?! ^^

Puss på det ! <3

Kommentarer
Postat av: ..

Jväligt bra skrivet.

2009-05-01 @ 19:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback