- ALLTID SAMMA SAK !






Ååh ,  

att jag aldrig lär mig att inte  supa skallen av mig innan festen,  jag menar det  var Kalle dagarna idag och jag skulle ju givetvis gått ut med en del , vara på stan och dricka alkohol:)  Tror ni jag var det?
Absolut inte. Istället låg jag hemma i sängen , framför tv:n och mådde apa, RENT FÖRJÄVLIGT !
 

-  för att jag festade dagen innan " Kar l-  Oskar  dagarna" Men som tur är , En dag kvar ! Men som det känns nu  har jag inte någon vidare lust att dricka mig fuller i morgon och må apa " ännu en dag !  NEJ, FY TUSAN =o

Kan ju skippa alkoholen och bara umgås med folket  i nyktert " tillstånd !

Och så blir det nog!


 Sån här blev det inte idag  ---->  

för jag mådde för " bra " för att kunna käka det.
I morgon kanske? :P






Kommentarer
Postat av: A M A N D A

inte jag heller. han försöker övertyga mig. skrev inlägget till hans ära xd & nej, det kommer gå sämst :o

2009-08-08 @ 02:39:04
URL: http://mandistankar.blogg.se/
Postat av: Mikaela

ha en bra dag! :D

2009-08-10 @ 10:57:10
URL: http://devinephotograph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback