- DET OÄNDLIGA ÄMNET !

Och dess frågor  som aldrig har ågot svar! Blir galen  på  Sverige idag.
Som jag sagt innan, Man söker jobb, får inget svar, inte ens ett nej?
 Då kommer den ständiga frågan av folk som inte vet ett skit =)
- Har du utbildning? Nej , det har jag inte. Nä men då är det inte så konstigt att dem inte  tar emot dig.
Ungefär så låter det faktiskt i mina öron.  Det  spelar ingen roll om du har gått 3 jävla smutsiga år på gymnasiet,  du har ändå lika svårt att skaffa jobb , när dem små asen " inte längre tar in praktikanter, gratis arbetare, Jag vet , jag har skrivit om detta förr och jag gör det igen,   Men det jag skule säga är att  DÅ är det verkligen något sm är fel, Inte på oss ungdommar , utan på er !Men varför skriver jag om det egentligen ? HÄR ?
 tror jag att det blir bättre då?
Absolut inte ....     Jag ska fan skriva in i tidningen om  inte det hjälper ska jag gå ut i tv!


Med rubriken, VI UNGDOMMAR SKA FAKTISKT TA ÖVER SVERIGE EN DAG, MEN HUR SKA DET GÅ UTAN  EN GNUTTA " SCHYSSTHET FRÅN ER.
Borde ju fan va lite glada att folk ens vill jobba  " gratis liksom.
 


Hur roligt är det att söka ett jobb , ett skitet litet jobb  Igen, om man inte ens fått svar på det första man sökte  , jag menar inte ens ett nej till svar .   Dålig stil. Mycket dålig stil, Fega små kräk.


Jag har bestämmt mig, Jag ska aldrig söka  mig ett jobb igen, Hur mycket jag än vill ha jobb, så ICKE !

Ni fick mig !  Ta mig ! Fuck you   SWEDEN  ! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback