- ALVESTA , FEST & ÅTER FEST


 
Blir inget Göteborg,  I morgon den 13:e  blir det fest  men blir utgång på fredag tror jag, iallafall fest  även då^^ vart vet jag inte än .Alvesta marknad  på Lördag och ännu mer alkohol :) Haha Lis din alkis där.
Va ? :D

- Inte helt fel det . :)



 OCH den 21 - 22 Augusti så är det Tyrolen dagarna , ( Festival )  i  Alvesta, Fundera på att dra dit också.
Inte nog med det , Hoppas jag finner någon som vill göra mig sällskap till Nyköping ( oxelösund ) för det är ett måste !
Har sagt många gånger att " jag ska åka när jag får pengar"  , men har aldrig blivit av.
- Men nu jävlar BLIR DET AV , ÄLSKLINGAR  ! <3 ! :)

Den 29 Augusti:)







WOOOH ! Käre Gode  gud duuuude ! ;)





Puss&Kram <3




Kommentarer
Postat av: A M A N D A

det måste bli av, jag älskar dig!

2009-08-05 @ 21:15:24
URL: http://mandistankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback