- LIVET, DÖDEN & ALL DESS INNEHÅLL !

Man förlorar någon, som aldrig aldrig aldrig någonsin kommer åter !
Känns  det tungt? Absolut känns det förjävligt. Varför  händer det just mig tänker man  & inte någon annan.  Lite egoistiskt .Men egentligen vill jag " inte att det ska hända någon annan heller. Men det gör det. Man är inte ensam om det även fast det kanske känns så mitt i den  tunga " sorgen och allt man vill är att denna människan ska komma tillbaka till  oss, - Vi som lever här på jorden. Så allt kan  bli som det var innan. Man måste  se frammåt även i vår " mörkaste tid. 
Det är svårt, men en dag  kommer solen fram igen.  -->
   Du som jag är starkare än vad vi tror !

Vi glömmer aldrig, men vi lär oss att leva med saknaden.


Puss & Kram  ! <:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback