- MOT KÖR MOT " SKOGEN :D

Hahaha, ^^
- Snart blir det Lessebo för badning & solning.
Väntar bara på att Felicia ska höra av sig också.

Föresten så läste jag i tidningen idag , helt plötsligt såg jag - "  han fick ett helt nytt liv efter hjärninfarkten,  Han går runt växjösjön " varje dag nu!
 - bläddrade dit.  OCH  inte nog med det, hette han Bo Olausson. 
Stannade till, tänkte för fullt ,Men nej , hur mycket jag än tittade på denna man , så var det inte han  " Bosse Olausson" som vi kände till. =O ,   som var  " vår  "  far om man så vill ! :) Hehe.
Han är ju för helskotta död  Lisette.   Får lära mig att leva utan Bosse " nu,  har gjort  det lite mer än  1 år . Svårt, men det går !
usch !

sedan  bläddrade jag vidare igen. =/ hm? och bara för det får jag Bosse på hjärnan hela dagen !
Ska nog till graven idag , nu när vi ändå drar till Lessebo.
Jaja.

Jag saknar dig gamle vän !
 
VILA I FRID BOSSE OLAUSSON.  ;///




Puss&Kram ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback