- SÅ DET KAN GÅ , :D

  När  inget blev som det skulle !

- Får jag väl berätta om gårdagen som inte blev allt så lyckad som vi troode den skulle bli.
Christel och Felicia ville  hela dagen att jag skulle komma till Lessebo. Men  skulle ner på stan och handla ,  till systemet och hälsa på morfar som ligger på sjukan. Bilen är sönder så vi lånade  Nickes, min bror. Stack och badade  en runda på Eve dal. Det var nice... 
Nicklas skulle ha sin bil vid 4, så vi drog hem.. Skulle sedan  ner till stan och träffa min kusin. Klockan blev lite över fem och vi käkade, blev inget stan ,kusin, morfar, och inte heller shopping.
 
Klockan var nu halv nio, jag & Kim satte oss på balkongen och rökte vattenpipa. Härlig känsla va ? yeeaah dude ! ;)
 Jaha, Vi rökte väl en halvtimme och sedan  blev  vi sugna på Lessebo eftersom Mr: slim fyller 25 barre , så vi  tar bussen 18 minuter över nio, från nydala" ner till stan ,  Nu är det bråttom. och vi springer , springer , tappar skorna, lägger dem i kassen med vattenpipan i och springer fotare än snabbast.. i  rondellen kör polisen,  nått som vi inte är beredda på, och om inte jag minns fel så hade min lillasyster Bonny ..Kims vinkasse i sin hand. Polisen stoppar mig, och jag säger ,  vi ska med bussen till stan. Den går typ nu!  Men som väl är " är det inte den bussen ? trodde vi. Alla fick visa legg  och  stod där  & tjatade med Polisen polack. Äckliga poliser  säger jag bara.    Vi sprang till nästa hållplats, försöker lifta ner  till stan , där vi sedan ska hoppa på bussen till Lessebo  för att få oss en liten fylla <3

Nu är det bara 15 minuter kvar och vi är fortfarande fast i Dalbo, om vi går , springer lite  ner till stan , har redan 10 minuter gått, så nej vi bestämmer oss för att vänta  på mer bilar, Men ingen här verkar vilja plocka upp oss ungdommar.


åååh! Äntligen kommer bussen.. och den tar ju ungefär lika lång tid den... så  vi stannar för att  vänta in mer bilar . Men lyckan är då inte med oss ikväll. Den glömde vi visst hemma !
Här blev det inget Lessebo , kalas och allt va vi nu missade pga dessa två  ÄCKLIGA POLISER,som sa åt mig att  förbättra mitt otroliga kaxiga " beténde.
Varför är du sån  säger dem oxå ?
 

- För att jag har ADHD / ADD!   Haha ! :)

 Vi går hem igen, sätter oss på balkongen och röker  ännu en omgång med vattenpipan,  och en till.

" Nu är det så man  mår illa, nä !  Jag ska nog inte röka mer ! sitter ner en minut eller två. Sedan slänger jag mig i fotöljerna som står på rad, där ligger jag inte länge förän jag är uppe & springer igen och med en smäll faller jag på golvet, 
 De sa att jag låg och skakade en hel del,  men enligt mig så svimmade jag väl bara ?:D


Lisette - Man ska nog inte röka sååååå mycket vattenpipa även om det är en skön känsla är det dock inte nyttigt !<3




 Tack för mig & för att ni p0lisp0lacker  fuckade vår kväll.


Hej !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback