- SHUUUS !

Hallå everyone.
Idag har man vart en vända på stan. Vaknade dock med magvärk, klunkade i mig en actimell, som stärker " kroppens försvar " :P Men det verkade inte hjälpa, Iallafall så skulle vi ta bussen till Dalbo först, men sedan insåg vi det att det tar ju som sagt bara en kvarting att gå ner dit, så vi  släpade våra ben efter oss och struntade helt i bussen.
Men kul ? naej det var det inte, eftersom magvärken höll i sig, gick därför in på apoteket för att köpa mig en dos med novalukol " eller  hur det nu stavas ! hähä. Sedan var det " nagelförlängning igen som väntade , iallafall på den nageln jag råkade klämma igår. Det gjorde ont!   Hon klistrade bara dit den lite fort.

Jaha,  då var det mot stan " Gick  även dit också. Bra med motion har jag hört , speciellt i denna stekande värme som vart  idag! Usch ! :O Jag som trodde att sommaren var slut, Men såå fel man kan ha. - Vi överlevde färden ANYWAY!

Vi var  både inne på stadium, team sportia  & din sko idag. Kim fann ett par svarta adidas skor till Bonny på Team sportia. (Y) Mycket bra val tycker jag ! ^^  Och så hittade även jag ett par snygga shoes på din sko.  Utan klackar faktiskt, men med ett sådant stuk som om dem hade klackar ! Yä, Det gillar jag :) 

- Då kan man ju tillochmed gååå i dem utan att få ont i hela fötterna &  däremot  slippa se ut som ett sådant mongo , ni vet!=P


Men den dära magvärken gick då över  efter två cheesburgare & en cola på Mc Donken, Och nej , jag skojar inte. Faktiskt heelt sant!:D   Se där, Mc donken har inte bara " skräpmat" inte!


 Kollade lite på filmen  " Linas kvällsbok, Den är ju  så dålig så den blir bra. Men rolig är den, kan inte säga något annat! Haha.
 
I morgon är det Lill- Lördag " och med det kommer Felicia hit , blir väl en öl eller två på krogen ! :)
Sen kan vi nog vingla oss hem med både klackar  & inte klackar . Men först till sjukgymnasten och beté sig som en kul liten idiot. ;)

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback