- STAN ÅTER IGEN :D

... Jag säger åter igen , tröttnar man aldrig på att handla in nya , fräscha & snygga saker ? Jag menar någon gång måste det kännas och ta stopp i både hjärta och själ. Men när ? Jo klart har man fått en gnutta ångest över att man köper för mycket " skräp " Men också känt att , fan .. Detta behöver jag ! Vi gick på stan idag , gick iofs själv någon timme efter jag vart hos tandläkaren, som jag där köpte mig lite " Flux " flour alltså. Tandläkaren tippsade mig om det, även om tandtråd några gånger i veckan. Men jag gick till Mc donalds som inte blev igår .. eller ska jag kanske säga natt" . Där satt jag i väntan på Felicia, Hon var på sitt " läkarbesök " hon också. Under dess väntetider hann jag köpa mig lite smink för 500 spänn . Oj då^^ , Men det är man värd tänker man och så vipps, iväg som en liten spillevink och igång med shoppandet igen, Att det aldrig tar slut! Haha. Stod och testade några schyssta brallor på H&M , Några minuter , kanske 20 så får jag världens jävla panik och skriker - FELICIA ! :o , VAR ÄR MIN KASSE FRÅN " MAKE UP STORE " , Där jag hade mitt smink för 500 kronor i. Nej ! Den är snodd , säkert av en sådan liten blond sak " tänker jag och är förbannad på både henne " & mig dels för att jag aldrig lär mig att hålla i saker & för att jag alltid har glömskan med mig, vart jag än går. Och även på " henne " som inte kan skilja på ditt & mitt! Ååh ! Går iallafall tillbaks till H&M för att se om dem har fått in någon kasse med smink i kassan, Men nej , det hade det tyvärr inte fått ! Oh no. Nu var det bara raka vägen hem till Tilia och hoppas & be för att den skulle vara där, Men jag vet att jag tittade riktigt noga innan vi stack därifrån. Vi kommer in & Tilia skriker, - LISETTE ! :D , Den är hääär. Haha. Nog vet jag att man är tankspridd och glömsk men så tankspridd & glömsk är förbjudet att vara ! :) Men jag fortsatte min lilla " tripp till Dalbo, " Dannes " - THE LOCAL PUB , PROBEBLY THE BEST " PUB IN THIS WOORLD . You know! ;) där man tog sig ett par kalla , med riktigt trevligt folk, Det giillade jag. Tummen upp för det (y) Och med detta säger jag ... Tack för mig och för detta tjat som ni just läst , ( hoppas jag ) Haha. Nu är nog dax för att natti natti. Sova kudden, PUSS&KRAM:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback