- TA HAND OM DITT " HJÄRTA.

... Att vara förälskad kan vara helt underbart men även något av det jävligaste som finns. Ska jag vara ärlig har jag aldrig känt att det är så fullt underbart som det faktiskt kan vara ! Jo , det har hänt. 1, 2 gånger, men aldelles för kort tid. Ge mig mer. - För mycket vill ha mer " Kan vara så att man kanske är kär " i kärleken ? Usch & Blä. Nu till helt andra saker, idag har vi iallafall varit på kalas hos Åsa & Lennie. För åsa fyllt 20 år. Goda tårtor måste jag tillägga:) Träffade Neah idag med, Finns ju ingen goare unge än henne. Och detta hjärta är för dig Neah! :) I morgon får man lite cash inrullandes på kontot igen, då blir det staden och köpa sig något vackert! PENGAR ÄR INTE ALLT, KÄRLEK DET ÄR ALLT ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback