- THA DAY! :)

IN MY WOORDS ! :)
Tjo alla bloggläsare :)   Drog en runda i stan idag med Bonny , Kim & Sandra ! , medans morsan var hos morfar en stund.
Hittade mig en lila " adidasjacka " , Den kostade ju en hel del , men vafan, det får man unna sig.^^
I morgon tänkte jag ringa & beställa tid  för nagelförlängning. Hoppas hon kan ta emot mig i morgon med.
Rökte lite vattenpipa ikväll igen med folket:) Men dock inte lika mycket " som igår , haha ! Nej nej!
Äääään är inte kvällen slut så jag avslutar med ett STORT GRATTIS till Åsa som nu  får  dra in på systemet & handla:)


Sääg omelett , det var det som blev vårt kvällskäk , gjord av  Mig & Sandra !
Och för er som inte fick sig en smakbit ska jag bara tala om att den smakade hur bra som helst.
Här är en bild !  haha :D
tomat!

Kim fick också sig en god sådan ... :)



 Nu säger jag Godnatt duuudes.

Kommentarer
Postat av: Saandra :)

Vår omelette var ju helt klart bäst! ;)

WIHOO

2009-08-21 @ 11:52:41
URL: http://stegfel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback