- UPP & NEDGÅNG.

På både vikten & humöret. Vilket jag tycker är otroligt jobbigt.  Är man inte nöjd " med sig själv, Ja , vikten syftar jag på nu !  ..Då mår man inte bra  och man äter, äter & äter och skaffar sig  en "  fetare kropp , vare så man vill eller inte ?
 Haha, Det kan hända  att  det  bara  är några få " kilo. Men jag märker det  jättefort &  känner defnetift att jag inte vill se " ut såhär. Känner mig fet rent ut sagt! Måste ner i vikt  & det nu ! Vissa säger  till mig, Lisette . du är inte fet! Du har bara lite kärlekshandtag "  - Jo men jag har  aningen för mycket sådant.
  Så nu ska det tränas bort  igen. Inget havseslafs inte. Raska promenader, korta träningspass för magen och  äta mycket fisk, Omega 3 och glöm för helvete inte vattnet
2 liter om dagen helst.

Ska ut & gå innan maten men innan det får det bli lite Omega 3 tabletter så att jag kan tänka  några steg frammåt ;)


- Det blev en härlig promenad i heeela 45 minuter och fort  gick det också.^^






Puss&Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback