- UTE PÅ ÄVENTYR ! :)

Ojojoj. Igårkväll blev det  Dannes, Den lilla krogen nere vid dalbo:)
Drack bara några öl , kanske 4  stycken , men bra fuller blev jag & mådde som en apa rent ut sagt  när man vaknade idag. Torr & jävlig i käften .. Gick upp vid tjugo över 7. Japp ni såg rätt. Med all kraft mot köket, drog på vattenkranen i full fräs & sedan sörplade " jag i mig vatten!
Kände suget efter cocacola. Men icke !  - Fanns väl ingen cola i kylen där inte.
Sedan gick jag medetsamma in under täcket igen.  Och där blev jag inte kvar så länge , förjag kom  nämligen på det attee .....
- ÖÖÖÖLAAAND! :o
Ja visst jävulen, vi ska  ju dit idag!

Men jag sov som sagt en liten smula till ändå . Vaknade sedan  vid 9 tiden. 
Tog på mig kläder, fixade till frillan lite, fick ner en & annan kaffedos , så man  inte skulle somna pladask,  borstade tänderna.  Skvätte några stänk på mitt fina  lilla ansikte, Ja, det kanske inte var  i bästa skicket just då.Men det kunde ju ha varit, Om man inte hade vart så ooooh ^^ -  smart! Haha !
 Sen var  man ju klar :)  Tiden går fort när man har roligt , visst? iallafall så hann den bli  tio innan vi  lämnade storstan " vaxjo "  !

Var framme på Öland  vid ungefär halv tolv någonting. Åkte till Talludden,  ( Färjestaden  ) för er som inte vet ;)

Där Försvann våran  dag kan man väl säga, Med sol, bad ?  & lite luffekäk i högsta hugg! 
Men vattnet var ju inte allt för hett om man säger så. Det isade i tårna , men när man väl doppat sig  så var det faktiskt varmt!
 Borde ju blivit lite brunare än vad jag blev tycks det ju . Men det får vi allt ta & se i morgon när man väl orkar ta sig in i duschen , för just nu orkar jag  då  noll & ingenting, sovedax, nana kudden som ett litet litet barn!  <3

Hur har er dag varit ?

Gonatt folket, sov så gott ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback