- SLÄNG UT GAMMALT IN MED NYTT.

Tja tja. Första gången på riktigt länge jag kände lust för att skriva av mig och  faktiskt  rensa ut allt de gamla  ur garderoben, Än är jag inte klar. Mycket kvar. Håller även på att kika lite på underkläder, så som
 Björn borg boxertrosor , 199 kronor dock.

Frank Dandy Superwear  bara 79:-


Men en fågel viskade i mitt öra om att det fanns någon sexshop  någonstans i ullared, där dem även sålde Björn borg boxer för 99:- Kan detta  verkligen stämma? Ska  ju faktiskt dit  den 18:e , så får kolla läget då.  Jag är jävligt sugen på att köpa in massa massa nya  trosor, samt Bh:ar... 
















 Det var väl allt för mig  !  Ha det fint:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback