- " GOOD WAYS AND GOOD DAYS "

......








´Man vaknar upp varje morgon  & tittar   sig i spegeln, ställer sig även den frågan..
- Varför lever jag  & vad är meningen med just mitt liv. 
- varför lever jag det såhär?
Inte är det bara  jag som gör det ? Eller ?=)
Kunde ha valt att leva det på ett helt annat sätt. Det  kommer nog också en dag  när jag gör det , Men då ställer jag mig säkert frågan Igen.
VARFÖR LEVER JAG?  Och varför just såhär.
Men ibland tittar vi inte alls oss i  dendära " spegeln men tänker  Ändå   ,  ah , what a wonderful day this  could be  -  " om   vi så väljer rätt  väg  att vandra på. "  vill säga. ) ^^ aaha : P

Vi går helt enkelt på känslan just då 


 Men ingen vet hur dagen kommer att se ut.
-  Ta  varje dag som den kommer. 
Ingen idé att  planera alla dagar , det blir aldrig som man tänkt sig ändå.

För om man nu skulle planera , tex  en liten grej som att du ska ta bussen i morgon .. varför ens göra det , när vi vet att du antagligen kommer att missa den, just bara för att du planerade det:)  haha ^^


Det kanske blir bättre , häftigare &  du kanske tillochmed blir en  smula lyckligare  om du bara släpper taget om framtiden lite  :)


Who knows ? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback