F - KASSAN ! :/

Åh, jag blir riktigt arg på dem små asen.  Ringer till dem så säger de såhär .
- " Beslutet ska vara fattat & klart den 21 juli. Så du kommer antagligen få dina pengar inom 10 dagar.
Javisst, har jag fått dem , Nej !

De har fan förstört hela  " sommaren, Nä men iallafall halva ..
Man kan inte leva " utan dess pengar ! 

Och hon som tar hand om detta fall är på semester.
  Låt mig förstöra din " trevliga semester " & det kvickt . :)
Fattar dem inte att  alla behöver pengar idag eller ?

Känner mig fattigare än fattigast & det är erat fel.

Ska då ringa och trycka " på varje dag, flera gånger om dagen.. helst ska jag  sova med luren  i handen också.




ARG  & För den sakens skull kan man inte bli annat än deprimerad.


Lägger mig under täcket & vaknar upp någon annan , bättre , finare & varmare " dag !

Så ska jag påminna er om  att : Nu har Höstjäveln kommit. (Y) 
- Jippieee! ;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback