- ONE YEAR WITHOUT YOU :/ !

ros


År 2008 dog vår Älskade Bosse,  alltså ett år av saknad ;(  Usch vad tiden gått fort  , fast ändå inte ?  Konstigt det där.
Vi var vid din  (?)  grav idag & la några fina blommor.
Ibland är det fortfarande svårt att förstå att du är borta, borta för alltid ! :( Kan inte & vill inte få in det i min lilla lilla hjärna.
Vi saknar dig & tänker på dig varje dag  Bosse Olausson. Må du Vila i Frid & hoppas du  har det bättre  där du är nu ! :)

Idag har Sanna & Robin varit här, vi gjorde langos. Så jävla gott är det , men också väldigt lätt att föräta sig på  ! :Phaha ! :) Va ute & gick  en runda också. Inte så långt  , bara ner till affären och hem igen. I morgon blir det att dra till stan och  handla lite maat för stora pengar ! :) Fylla vårt heliga kylskåp med käk. För just nu bor där bara en trevlig liten råtta  .
-  Om ens det ?
Har varit  allt för dålig , rent av kass på att skriva blogg , varför ?

1. Har inget intressant att skriva ?
2. Händer för lite i mitt liv :) den punkten borde också vara på punkt ( 1 )
3. För dålig fantasi.
4. Tappat lusten .. innan var det roligt  att blogga om precis allt & absolut ingenting. hmm?!:S
Och  pga  att jag inte bloggar så ofta längre så tappar jag läsare , Inte för att jag hade så många förut ? eller hade jag ?
 Men egentligen skriver jag  för min egen skull, " skriva av sig "  Men det är ändå lite kul & se hur många läsare man har , haft osv..

Nu babblar jag på för fullt om  Ingenting. Men är ändå rätt konstigt att det är läsbart & nerskrivet på papper " :)




- " Plötsligt händer det (?)  Men jag vill veta NÄR det händer (!)

 Man måste ha tålamod Min vän "  , Ha tålamod. Men olyckligt nog  har jag aldrig haft & kommer aldrig ha/ få tålamod.



HAHA , Näh ! Godnatt alla små söta pojkar & flickor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback