- MIDSOMMAR :)

I  morgon,  Åh , Hjälp :)  Vissa har redan stuckit till Öland / Halmstad för att fira sin  " underbara " midsommar, Brukar den verkligen bli så fullt underbar där, bland fylla,  stölder , slagsmål, blodbad &  abulanser everywhere ? ^^
Nej , men Jag föredrar faktiskt att vara hemma  med min kära familj  i år :) Med misommarkäk, tårta & Jordgubbar , För  vi ska ju  fira " ;  min  storebror som fyller 28.
Ja , en riktigt gammal gubbe börjar du bli Nicklas ! ;) Men Grattis  i förskott får jag väl säga ;)

Nu har jag inte tid att sitta här mer, Nu ska jag ut  & röja Lessebo :)


Godeftermiddag på er alla & hoppas ni får en UNDERBAR Midsommarafton, alltså i morgon ?! :)

Hej !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback