HJÄRNRÖNTGEN :/

När  jag kom in  i rummet & de berättade för mig hur  allt skulle gå till & när jag fick syn på den lilla skålen jag skulle ha mitt lilla huvud i, helt " instängd " då tänkte jag , hur fan ska detta gå?
Men jag la mig ner  , tryckte in huvudet i skålen " haha om man nu säger så.
Åkte in halvvägs  för att röntga hjärnan, Precis  i den stunden då fick jag verkligen PANIKÅNGEST & KÄNDE MIG TOTALT INSTÄNGD, & Började faktiskt gråta, jag grät en skvätt men sedan insåg jag att det här är  ingenting, förutom att det var lite svårt att ligga stilla  & då & då lät det som trummor i ungefär fem minuter , och sen när man slappnat av igen så kommer nästa " trummslag " och man blir helt livrädd & rycker till. Lisette , det är då , precis då man ska ligga stilla.
Oj ^^ .. Haha ! 
 Men allt pågick i  35 minuter. Så det gick  snabbt.  Ja fast när man väl ligger där inne så går det nog inte så fort  !
Lite läskigt var det allt , men nu är det gjort ;) Gött det iallafall.

Snart blir det Tacos.  mmm:D
Puss& Kram:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback