- ÖLTUNNA&BAD ?

 FEEST !  FEST ! FEST ..
Eller vad säger jag ? Menar Badtunna & öl:)


 skål

Tog beslutet att åka till Öland, i sista sekund ! Mitt vackra , fina & efterlängtade Öland;)
Tog tåget till kalmar  för att sen åka buss till Rälla, när jag hoppade på bussen träffade jag ett gäng killar som också skulle på  Johannas 20 års fest..
 Vilket sammanträffande ;)
Det är ju inte varje dag man fyller 20  så  vi passade på att bada " Tunna "  :) 
Första gången för mig, men allt fler gånger för någon annan skulle jag tro? Det var kalas det, hur skönt som helst.
 Satt  där ett ganska bra tag, elle ja, faktiskt hela  kvällen & långt in på natten :)
Drack öl på öl och för ovanlighetens " skull slank det en & annan cider  ner också.
 Så vi alla blev bra dragna när vi satt och  gottade oss i värmen.  Och just det, Ölkrig "   blev det en hel  del av också ja, Haha.  3 öl  bara rätt upp & ner  & dem hamnade ju   tyvärr ?  inte i magen  kan jag ju säga.
Nepp ! istället i någon helt  främmande "  människas hår. Nämner inga namn dock , Eller ska jag? ^^ Höhö.
 Det var iallafall en  mycket trevlig kväll. 
 Och  åter igen,  Grattis Johanna som fyllde igår:)

 Måste också erkänna att  jag tog inga kort , så ni får nöja er med denna..=)


  

Kommentarer
Postat av: Johanna

Taack :) det var kul att du kom! <3

2009-05-10 @ 18:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback