- ALLT VAR ENKLARE DÅ !




Men inget kan bli som  det en Gång  var! :/

Jag vimlar runt både här & där,
- Överallt & Ingenstans !
Men låt mig skriva såhär :
Kvällen började chill , Vi grillade här på vår baksida, Men shit så kallt det var .
 Sedan  drog vi  till Martina, Där hände ju inte så mycket  så  jag " stack över  till  Hårsén som  bor granne med dem. 
Så det var ju inte långa steg man fick ta  för att komma dit ;)
Drack , drack & dansade, Ja,  även jag dansade  efter en hel del burkar alkohol:) Wohoo.
Ska man vara stolt , glad & nöjd , eller bara rent av Missnöjd med allt ?! haha.
  Efter några timmar?Inte för att jag hade så stor koll på tiden & klockan , men en sak visste  man. Den satt på Väggen i varenda rum! :)  Så kunde ju knappast missa den !
Då var det dags för att gå mot Rimbros fest , ( efterfest för min del.. Ha trodde jag  ja.Där bjöds det  på mycket gotte, som syster hade bakat, Pajer, cheesecake, choklad - kladd kaka. Så jag hade ju fortfarande medvetandet med mig, eftersom jag  visste hur allt detta smakade. Det var sjukt Gott. ^^ Haha. Tänkas så fet man är ;)

EFTERFESTEN hamnade hemma hos Ståhl lite längre ner på gatan, Fast  om man är tillräckligt smart nog för att förstå att man ska gå andra hållet , för då blir det inte en så stoor omväg , eftersom de nästan bor grannar då.   Jag sa Nästan ;)  Men alla hjärncellerna var ju inte riktigt hemma , dem var ju på partaj, Så  var mer kan man begära liksom?
  långt in på morgonen festade vi iallafall.   Och hade ju en skön säng att sova i , Det tackar vi för .
Trött som jag var  så deckade jag.
Vaknade upp vid klockan 7 på morgonqvisten  Och  sedan var det bara att dra sig hemmåt. Det var inte så mycket sova den natten , Nej ! :)
Hoppades att Ingen skulle se mig på vägen hem, bara jag kommer in på " djurhultsvägen "  så ser väl ingen mig, där är det inte många bilar som kör, Där är man ensam:) Det kändes skönt, för  jag kände mig inte så pigg på att träffa bilar  som stannar, stirrar & tänker , vad är det för en, Som går med VINTERJACKA & VINTERSTÖVLAR MITT I SKÖNASTE MAJ ! MEN ack så fel jag hade , precis nästan hemkommen så kommer det en bil i full fräs och jag tänker, Nu är jag utskämd  i hela lessebo. HAHA, Nej ^^
- Men kunde tänkt ;)
Dem i bilen tänkte väl snarare , Who´s that?
Hon vinglar & har sig,  Titta, hör & Häpna !
- Hon har inte bara vinterkläder på,  Också LUVAN uppdragen  & knäppt.

Är denna kvinna/Man  verkligen frisk?

- Ja,   Hon har bara fått en Liten släng av Bakfylla ^^

Och bara för att man skriver bakfylla  i kursiv stil  så betyder det ju inte att Jag mår PRIMA direkt !



Nu blir det grilla Kåååv  IGEN  ,Och nej, klaga inte på det ! Så man säger här i småland. ;)


Adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback