- LARS WINNERBÄCK <3




Jag vill inte äga dej och peka ut nån väg åt dej
Jag vill inte bära dej och springa runt och lära dej ,
och bara visa hur man är som mej  !
för jag älskar när du visar att du vet att du har rätt .
Och rätar på din rygg den är den rakaste jag sett  .
Jag vill inte binda dej och styra eller hindra dej .
Jag vill bara ta din hand och kyssa dina röda läppar .
Kyssa dina röda läppar Kyssa dina röda läppar .
Jag behöver ingen lag och inga jävla föredrag.
Du är du och jag är jag och är det så att din väg ändå går precis intill ,
så kan vi bara hjälpas åt att komma dit vi vill .
Jag kan inte äga dej och peka ut nån väg åt dej .
Jag kan bara ta din hand och kyssa dina röda läppar.
Kyssa dina röda läppar
Kyssa dina röda läppar

- LARS WINNERBÄCK , EN AV VÄRLDENS BÄSTA LÅTSKRIVARE. 
Eller vad säger jag ? Menar  världens bästa.




Och  jag saknar Våra samtal, Inte för att vi säger så  där jätte mycket ..Men kan ju inte vara utan dem,

- Du har gjort vissa dagar bättre bara av att va' där
och jag undrar faktiskt hur länge jag kommer vara kär
säkert så länge jag lever - men det vet du väl
när jag dör så finns du kvar, du är en del av min själ
du har underlättat min väg i allt som har hänt
och när jag tänker efter verkar detta förutbestämt...

blessa mig mucho - jag kan inte vara utan
strö lite socker på mig som bara du kan
blessa mig mucho - ge mig inget än det bästa
strö lite socker på mig och det vill växa
blessa mig mucho - det får mig att vilja leva
strö lite socker på mig, jag vill ha mera
blessa mig mucho - jämt och ständigt
strö lite socker på mig är du vänlig ;)

Du är vacker, du är ledsen, du är arg, du är glad
Jag behöver dig i mitt liv - jag menar varje dag

Men det finns ingen situation du inte är välkommen i
När allt är som jävligast och när allt är komedi.

Men jag känner detta djupt, så jag vet att jag finns!

Du lugnar mig totalt och får mig att bränna loss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback