- MAMMAS GATA !

Hej alla bloggläsare !  Om jag har några sådana, Klart jag har! ;)
Händer idag gott folk? Inte så mycket, sovit av mig det mesta av bakfyllan, Och min Feta Ångest.
Bläääh.
 För om jag inte minns fel så var det tydligen fest igår igen. - Kul ?! Säg en gång när det va riktigt kul på en fest i Lessebo senast =)
Så ska vi nog allt försöka pressa in det här i bloggen.
Jag minns då fan inte, Jo för fleera årsen, då man levde för alkoholen.


- Ge mig Man , barn & Hus så att jag också får börja Leva " Någon gång.

Det var ju inte bara fest igår, Jag Sara & Nina var inne i stan i Alla affärer & då menar jag verkligen ALLA :) haha.
Hittade två par byxor  , svarta  skönisar på Indiska. Man brukar ju aldrig hitta nånting där, men dem va rätt heta, & det viktigaste av allt  Sköna. ;) Ja,  och sen köpte mig ett par Gula Jeans, Det är ju sommar snart ! nu? !:) Så då måste man sätta färg på alla dessa dagar  man har framför sig. Eller vad säger ni?

 Och på tal om annat , ( Jävligt duktig på att byta  " samtalsämne " jag vet !
Så lyssnar jag på den " otroligt braiga Icareklamen,    Så är det väl inte bara jag som tycker den är överdrivet tjatig ! Fyfan vad han ,denna Stig är tråkig, Hör den tusen gånger på radion om om igen , Precis som en disneyfilm kan man kanske säga! Och lika dant på Tv!
usch usch för den !

Så nu överlämnar jag mig till sängen & säger natti natti på er .





Rubriken säger allt , Men texten säger mer.

Lyssna & njut!





http://www.youtube.com/watch?v=4Q0y8sKvny0


Kommentarer
Postat av: Per

texten säger allt . håller me dej om de

2009-05-03 @ 23:07:51
URL: http://uddajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback