Överallt.

Jag ska sakna dig i morgon , ja du vet hur jag kan bli, så kom & hälsa på om du tar vägen förbi. ;)

Bloggbloggblogg !!!
 


  Jag vet vad som måste göras,  endå sitter jag kvar här , 

Hittat min plånka nu ,    såååå     de enda jag måste göra är att fixa nytt Id kort och nytt swedbank kort.    Men mitt nya swedbank kort har jag redan fått, nu väntas bara Idkortet.  Kanske är de försenat för att jag helt enkelt inte blev godkänd för min snygghet?  hahha.  så klart jag blev  det. Jag är ju snyggast,:D




- Jag försöker strida mot känslan, jag har fått för mig att jag kan vara kvar här , men vet inte hur. 
Jag döljer en sanning! Jag vet att jag måste ta steget ur vår sista dans. 


Älskling,  Nu tar jag steget ur vår sista dans.

Jag vill inte spara min längtan.  Det leder ingen vart =)



 "   You are all that I need,  You are all I need to turn my world.
Say   that you will be there , 


  Meybe we'll find a way, to stay together ;)  Always and Forever ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback