- NÄR ALLT FALLER PÅ PLATS!




Jag har åkt  nästan hela sverige runt, jag har letat  med förstoringsglas .  Och i det nästan sett hela världen.  Jag har gått in i letandet  , så starkt att jag glömt vad det va jag letade efter, Jag bara fortsätter att leta. Jag har tillochmed glömt bort mig själv.


Och en dag säger det bara stopp, allting kraschar, man  faller mot den ändlösa marken till näsan bryts , Du går av på mitten.   Det är då man får tankar att ge upp, dra sig ur , sticka härifrån. Och helst av allt vill man göra allt på samma gång.



Men du får inte upp ögonen förrän du står där med packad väska & allt.



Din närmaste vän knackar dig  lätt på ryggen... och säger , kom ,  nu går vi hem.





- what goes around comes around.



Man faller alltid tillbaka dit man hör hemma...

Och kanske har jag helt glömt bort att leta  på det närmsta stället...  Det är där den ofta finns,   Lyckan :)

- Där inom dig själv...


Kommentarer
Postat av: Isabel

Du kommer helt enkelt inte bort från Lessebo? Hihi! ;) Borta bra men hemma bäst, så heter det ju. /Isabel

2010-01-17 @ 22:06:11
URL: http://stenmagi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback