- NOBODY IS PERFECT !


-  Man får inte vara för prydlig  , inte för naken ,  Inte för lite " Inte för mycket....

LAGOM Blir det bra? 

Vad är  lagom för er då? 

Kan ni säga det?   Och det som är lagom för er , är  långt ifrån lagom " för en annan. 




Sjuk värld vi lever i , Jag hatar fördommar, det är det värsta jag vet. Men ändå tänker jag konstiga , elaka tankar  jag också.  

Fördommar , kommer dem alltid finnas ? :O

Så säg, Vem är det som bestämmer  hur man ska vara ? :O

Någon säger det,  Är någon en perfekt människa i sig ?

Nej ,  för då är någon Perfektonist " enligt en  annan varelse :)

Och det är inte heller perfekt .




- INGEN JÄVEL ÄR PERFEKT !

 

 

I wanna run away, Never say goodbye, I wanna know the truth, Instead of wondering why, I wanna know the answers, No more lies, I wanna shut the door, And open up my mind !  :O






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback