- TÄNK PÅ VAD DU SÄGER.




Gäller dock inte bara fula och falska  ord. Nej nej, Gäller klart vackra och totalt sanna.  De ska kännas när du säger dem,  Och då tänker jag  inte bara på de starka orden  " Jag älskar dig"  tänker i stort sett på varenda ord..   Och till vem du säger dem till.


Man kan inte bara häva ur sig saker och ting.. till VEM som helst !

" Spy ut ord "  Som jag säger det.

- Tänk även på HUR du säger det  !


Men för all del , smaka på orden  när dem kommer  precis i rättan tid. Känn på det, men känn för fasiken inte allt för länge... Och du , glöm inte bort att även TA IN DEM !
För om jag inte   minns fel , Sätts  orden fast som    en tatuering ;)



Puss så länge  och det inte bara nått jag skriver, Jag menar det också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback