Drömmar är allt bra konstiga.





Drömmar är bra konstiga , Men bra att vi har dem.
I natt drömde att  jag flög omkring i en tunnel, Den var stooor, för man kunde röra sig fritt, Jag flög med min 
" pappa" Bosse som  är död  sen  två år tillbaka. Såg hans överkropp som han där har tatuerat in en örn.
Ja det hade han också i verkliga livet,
Han såg ut att må bra,  han var inte alls gråhårig, håret i drömmen var svart och  hans hud var  len och inte en enda rynka kan jag se på honom.  Han ler och han säger  jag må bra här, Det är bra!
Vi  flyger  i en massa färger, och i öppningen av tunneln ser jag min mamma,  storebror  och lillasyster sitta vid ett bord,  Jag förmodar att  Bosse och jag är på  " andra sidan " där han vill visa mig hur bra han faktiskt har det.

När jag slutligen måste ge mig av  till min värld igen så vinkar han  och ler mot mig, jag vinkar tillbaka, 
( hoppas vi ses igen. )

Det sista orden jag får av honom är tydliga och raka, så enkla och små " :D

" FOKUSERA PÅ NUET " , LISETTE.

Då vaknar jag plötsligt storlipande  och hela mitt ansikte är genomblött !

Tänkte efter en stund, kom  sedan på att min  flygtur med Bosse, Var det verkligen en dröm?
Alltså en  sån dröm,  eller  bara en sån enkel verklighet? :P

-   Jag saknar dig Bosse ! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback