Dax igen ?

 
Det blev fest igår,   drack 5 , 6 öl bara men kul var det ;)  Va i hovet :) hahaaaa.  tur vi  såg att vi stod på  fel buss hållplats, nämligen på andra sidan,   precis i rätt stund såg vi bussen komma,  och då var det bara till S P R R I N G A !!!;) för DÅ ville vi bara heeeem,   kom hem på morgonqvisten.  Klockan var tio i 8 ..  8 när vi väl kom till lessebo,   tio över det var jag i min säng :) stelfrusen som en pinne,  och nej jag skojar inte !Bra att man inte är  bakis idag , eftersom det är kalas  snart då hela familjen kommer !:)    har inte kunnat sova på hela natten, pga en viss NINO tjatade om allt och inget, mellan himmel och jord ;)    han snodde mina vantar också, men jag & Danne fick hundra spänn så vi kunde komma hem  och betala som vanligt folk på bussen,  Kände mej relativt  normal  och sådär snygg ! Ja ni vet ju själva hur ni känner er när ni inte har sovit på hela långa natten  , oh yeh! Kanon.   Slut för nu! Tja;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback