- Strax sängen.

Men först måste jag bara få skriva av alla dessa tankar som  " springer  runt " i huvudet på mig!
En mycket bra idé om jag får säga deet själv!  Och det får jag. ;D

Under en period, 5 månader har jag ätit mirtazapin actavis,  För dem som inte vet vad det är för piller så kan jag glatt säga, att det är antidepressiva,   15 mg"  fast  har halverat den , så har  bara stoppat i mig " 7,5 " mg, Och känner ingen glädje i nånting jag gör, Så måste nog öka till en hel tablett. Sen får vi går där efter.


  Det var ett jävla tjat om det,    " Vem bryr sig " , Egentligen

Hur skulle världen se ut om människor verkligen brydde sig   lite mer, Då skulle vi helt klart få en bättre värld.
Inte dåligt det,   Det är det vi alla strävar efter, eller hur,  så   folket som inte röstade varför  i helvete gjorde ni inte det för?   ´hmm.   Ja,  Sverige är bara hmm " ibland.   Eller människor överhuvudtaget.


Det som är positivt nu är att jag faktiskt  trappat ner med drickandet , festandet och alkoholen,  För den bara förstör, kropp , psyke &  själ.   Man vill ju inte förstöra något så behövande  " i förtid  ", då blire knas  i brallan.

Och med detta förväntar jag mig bra resultat , en bättre livsstil och mående,  

Nu ska jag krypa ner  i min säng,  och skriva lite positivt i boken,

Godnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback