- ROSOR ÄR RÖDA?



Det kryllar rosor överallt. På skor, kläder, väskor, tapeter,krukor,
Så det nästan blir för mycket av dem, för mycket av det goda är inte bra ;)

Har ÄNTLIGEN fått upp mina rosgardiner iallafall, det blev kappor i tvrummet + två soffkuddar. Finfint!<3
Man vet hur man vill ha det och det tar två röda sekunder att fixa det,  men att få dessa tummar ur röven och sätta igång ett projekt, det är en konst. Har tagit mig flera månader,   Som att måååla tex.
Måla får det fan bli när pengarna har rullat in. För vem har inte vunnit en miljon på lotto idag? :)
- Jo, jag! :D:D:D
LALALA!


Fatta hur glad jag är...  Tjulululuuuuwaaa!

För övrigt  har det varit en mycket bra dag. Har hunnit med sjukgymnast, praktik,Promenad, städ, fixtrix & tvättat.

Trevlig helg,  eehm..  det gäller att vara väl förberedd, Skål och hej!*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback