- I morgon.








...är det 5 veckor med V - väktarna!  Och jag  Räknar fortfarande points.   är konstant hungrig och det är jobbigt, 

Innan hade jag gått ner 5 kilo? Nu känns de som jag har gått upp 3 ,Fast sanningen är ju den att jag inte har det, bara gått tillbaka till 62,5 ?!  I Fredags åt jag glass / godis , hade ju som sagt 11 extrapoints.

Så egentligen behöver jag inte ha dåligt samvete,  bara lite extra motition:)

Och i lördags var vi på 3 års kalas, åt jag knappt ingen mat alls. Eftersom man var lite bakis=)  Lite tårta och några korv med bröd.. blev det.
 Men det är bara fortsätta och ta tag i det med hårda hanskar ;)

 I morgon blir det ut & traska i en timme MINST! + SITUPSEN,  och dem går fanimej fint:)JAG SKA , JAG SKA , JAG SKA , JAG SKA!!!!!!!!!

fixade 270st i Fredags :)   ÄR MAN BRA ELLER?=)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback