- Dag6:)

Och lycklig! Kan inte säga något annat. Känns bra nu, Men jag har sagt sådär många gånger och sedan med inte många dagar mellan, ramlat  dit igen.

Som ni  nyss läste så är det sjätte dagen på viktväktarna och vi älskar det! <3

Har idag ätit mina dagliga points " 21 " points! Samt mina 15 extra points. Så det blev lite godis och 6 dl ostbågar , som ger 6 points;) Inte  illa pinkat av en trähäst , ha;) som jag åt med Neah under tiden vi kollade på Harry , Harry Pother" som jag skriver! Låt stå! Blev även en promenad också.

Har iallafall gått ner från 65 kilo - 64,2 :)

Nog babblat om Points,  man blir bara snurrig i huvvet av siffror föresten.

tror det blir att sova in den  kommande natten, för att vara utvilad i tvättstugan i morgon, helst vid 14;oo  , Då startar vi den älskade tvättmaskinen!

GodNatt:)




Kommentarer
Postat av: N'

fyfan vad duktig du är babe ! :)

Love <3 / natta

2011-01-09 @ 01:46:43
URL: http://nathaliebt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback