- DINA FÄRGER ÄR BLÅ;)



 Eller turk - ost.  Ja det blir  så om man  glömmer ´turkóst  ' ju !  Vem fan vill ha det ? ^^
-    Bonny & Morsan  började  måla om Bonnys rum igår och  idag blev det klart. Blev gräddvitt och en  turkóst färgad vägg. Asfint om jag får säga mitt. När dem är klara här ska vi nog börja på min lägenhet lite smått.
Kan ju inte annat än att bli sugen på att. ;) Dax att tänka ut vilken  , eller vilka färger man ska ha bara:) Hmm Kommer bli awesome , hoppas plånkan gillare lika mycket som jag bara:)  Är inte  helt 100 % säker där. Eftersom både köket,  tv rummet , hallen och sovrummet, ska tapetseras/ målas om, låt oss göra det enkelt , Hela min lägenhet skall  vi sätta fääärg på.  Med eller utan LesseboHus åsikter & godkännande,  för jag tänker inte ens ställa frågan!  ^^  HAPPYFACE  på det iallafall:)♥


-  När det är klart kan vi börja på nästa projekt... 

TATUERING!!!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback