- En Vecka!




 Såg ni? Haha:)
Tja på er glada, goa tränade & Icke tränade <;

Idag har jag & mamma varit inne i stan på lassarettet för att hälsa på kusinen Jessica.  I lördags fick jag ett sms av henne, att hon låg där inne, kom in  runt ett , nattetid alltså. Kunde tycärr inte svara hur mycket jag än ville, somnade om..  vaknade dagen efteroch pratade med henne via  det berömda Facebook! Hon sa att läkaren trodde det va en liten hjärtinfarkt.  Konstigt tycker jag, för hon är så pass ung! Inte ens 27 år har hon fyllt.
Hon är fortfarande kvar iallafall.  Hoppas du blir piggare snart!<3


Har precis ätit middag det blev kycklinggryta,pasta och tomater!  Säkert 7 - 9 points skulle jag tro. 
  Vid klockan 5 ska man till Monica och träna lite på hennes Crosstrainer!:) Måste ju " smälta " maten bara;)

Ställde mig på vägen idag också,  63,5 kilo visade den!

Nu blir det ingen vägning förrän på Söndag! Och därifrån...  bara SÖNDAGAR!<3




I like it!

 Och föresten?  Om man är positiv som fan så går allting bra;p
PussHej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback