- FOKUSERA!

Fokusera  & låt dig inte frestas , Haha:)  Var så jäkla sugen på en flåtig rinnande pizza inatt.  Så jag bestämde mig helt enkelt för att i morgon, då ska det bli pizzadag! Det var längesen minsann,  Ja, förutom den som jag och felicia käkade tillsammans.  Innan de är det säkert 4 månadersen,  Så visst flrtjänar jag en pizza?

Oh yes! :)  

Men jag fick ångest  när jag vaknade , för trodde verkligen jag hade smällt i mig en pizza,  Så istället tog jag mitt förnufft till fånga,  och sa:  Jag vill ha en fin kropp  som jag trivs med till sommaren,
 för min egen skull, Inte för  andras!  Så enkelt som det är skrivet,  så rakar jag ju  knappast mina ben för  en man?  NEJ! Gör det för MIN egen skull.  Känns  liksom så lent & mjukt då:)

Så jag tog helt enkelt ingen pizza!
ahhaaa^^
 Sug på den du;)


Tror jag har ätit 8 points idag bara,  Men strax blir det soppa,  ger väl 5 points.

Blev ju givetvis godis igår. En stor gott & blandat påse som ger 9 points.
 + kakor,  sånna cookies " non stop i.  En hel sån ger 2,5 points,  och dem är rätt stora och as goda! Njöt som fasen faktiskt!:)


Slut för nu och mitt gnäll! Är det verkligen sköjigt och läsa om ! :D  Jag menar i verkligheten? På Sant♥ I lovet it!
I love YOU! 
Kan man vara så trög att inte förstå det.  Säkert därför jag  älskar just dig min kära kära käraste!:)



Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Emelie Reimer

Vad duktig du e måste jag säga jag hade nog tagit pizzan jag men jag försöker att äta nyttigt annars men plågar mig inte med att hålla mig för då blir de mycke när de väl blir. Men du e duktig och du kommer lyckas, själv äter jag mest kött och grönsaker och chips ha ha :) Lycka till! Kramar

2011-01-15 @ 18:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback