- Igår..





Bilden  tagen  maj 2009.

Men iallafall i går var  det 3 veckor
som viktväktare! 
Men måste erkänna att jag vart väldigt sämst på att träna denna veckan. För den har inte alls blivit av! Haha.
Men  än räknar jag points och är ute & går iallafall.   har 3 points extra till helgen!

I morgon ska jag TRÄNA!    Om jag så kräks över hela cykeln;) hahaha.. mmm sexigt värre.

Har verkligen försökt få i mig mina points idag!  tilochmed ätit glass för det, mohaha!  smarrigt värre.


aja!   Glömde helt bort att väga mig i söndas!  Så det få bli i morgon istället.

 Kan ju glatt" säga att mina nya byxor jag köpte för en veckasen?  är redan förstor för mig,  är det glatt eller ska man börja gråta?:)





- Den bästa träningen är den som blir av! Så låt den  ske av viljan...   liksom med allt annat.

Godnatta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback