- TVÅ VECKOR!

Nu är klockan 00:37 för att vara exakt! Och de är ju måndag  , så det är ju faktiskt 2 hela veckor med viktväktarna. Och fler ska det bli! :P
 Sitter här och skriver i brist på sömn. Nåja..   inte så pjåkigt endå. Eller hur?

Vill göra mycket saker nu. Ikea  , Måla & tapetsera, tatueras bli kär, bli miljonär, hämta ut mitt Id kort ,som ligger på banken än.  Opsan :) Inte meningen.^^

För övrigt ,  saknar man  sommaren.. snön kan gärna få försvinna nu så man kan gå ut och slapna av istället för att gå som en gammal kärring som kanske sätter sig på aset och bryter varenda ben i kroppen.  INTE okej:) hahaha!

På Onsdag blir jag miljonär!    jag lovar & svär ;)


Godnatt alla trevliga små rara människor !



- Föresten så undrar jag när kärleken hittar  mig ?!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback