- ONSDAG!

2 veckor + 2 dagar! :)

Hejhejhallå:D

Blev ju en sväng till staden igår , simmade 15 minuter:) Men de är ju alltid något ;)Skulle tränat också , men eftersom salen var full  med ungar från skolan.  Varför måste dem just komma den  veckan det är gratis!   Dem kan väl för fan åka dit  hela året annars? Hmm,  lite arg blir jag!:)  Men  ska inte klaga !

Köpte även nya brallor, rea på dem! finafina!

-
  Tror jag har stannat i vikten lite. 62,5 ( 62,7 ibland? :S )Så ska träna + ut & gå idag  ,  så är det bara hoppas på att man gått ner iallafall ett kilo till söndag!

Glädjer mig också för att jag fick på mig storlek "29 " kunde faktiskt röra mig i dem.  Men kändes bättre med 30 , så köpte dem istället. DET ÄR GÖTT!!!!   

Det börjar närma sig sommar och vi älskar det!♥

- Älska varje dag!

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback