- ONSDAG, kväll.

God afton alla mina fina underbara läsare! :)

Kunde verkligen inte stå emot det förbannade söta " suget:)  Så det fick bli en japp och lite till.  Köpte en kexchoklad  och en fransk nougat med. Har ätit 14 points nu.  Oj.
Har dock inte öppnat kexchokladen än och tänker inte göra det heller.  hahaha.^^  Hade dock 5  points kvar, Så ingen mat för mig ikväll.  Behövs inte heller, för klockan är som sagt snart 22:00. 

Säger  som Maria Monte sami,   " Visst ser det  gott ut " ? JAPP.

hahaha!
    


 har fått i mig 7 points för mycket idag! 
så 28 points! INTE ILLA FÖR EN NYBÖRJARE :p

Fast å andra sidan,  så  fick jag det eftersom jag har ju vart ute & gått och det ger extra points.  Så härifrån  är det noll points ..  räknat till helgen!  I morgon blir det promenix, javisst:)  Minst 3  extra points ska jag fixa. Nu blir det tv, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback