- Onsdag!

Och jag gjorde  något jag inte borde gjort idag! Nämligen vägde mig! Får inte missbruka vågen sådär;) Fy på mig! Haha:) Men det var en härlig  syn kan jag ju säga. Den stod faktiskt på 62,5. Såg ni rätt?
Jaaaa!
65 - 62,5  på en vecka och två dagar! Jippie K , ey m fucker!^^

Har vart ute och gått en timme idag," 1 points"  samt  trampat på crosstrainern i " 10 " minuter med lite paus !^^ Det var svettigt minsann!
" 2" points,

Får väl bli en promenix innan läggdags,  Jo men visst!
" 1" points,


4  ex points idag ! :)

Måste säga att jag är förjävla festsugen, har inte druckit alkohol  sen nyår!

Måste uuut och skaka rumpa &   testa mina läppar mot nån annan!;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback