- 19:42.

Blir det en kopp kaffe om inte  två! Det är ju så jäkla gott. Jag har blivit beroende..  vilket verkligen inte är bra,  man får fula & gula tänder av sånt. Nåja...  får väl liksom aceptera att även jag passerar åldersmål. Men är ju för bövelen inte gammal. Inte det minsta!

Fick utskivet penselin av läkaren, pga halsfluss, kom dit för helt andra själ, ont i örat och inflamation i tanden, så jag gick en runda till tandläkaren också, där trodde jag skulle bli bankrutt" Men det visade sig sedan att jag inte alls hade några visdomständer på gång, så det kostade nada, nada & åter NADA! Vilket otrolig lycka, Finns ingen som vill betala för tandläkarbesök, iallafall inte om det bara tar några  få minuter! 

 Jag gillar helger,  Dem ger ut en känsla av att man jobbat bra under veckan.   Och man känner sig nöjd med sig själv, och man kan koppla av" Lägg allt vilande för en stund? Gör man det?
Om man nu jobbar ja.
Annars känner man ju sig ganska så missnöjd.  Men det är ju för visso bara en del" - Inte alla.   På måndag är den en ny vecka,  en jobbarvecka för mig. En helt ny vardag. Ganska lång, men endå bra!
Det är något jag verkligen hoppas på:)
 
För övrigt känner jag lite Nervorisitet inför måndag,men det tyder bara helt enkelt att jag är en gnutta normal i detta vimmel.

Så jag säger som en vän alltid  uttrycker, " Det blir bättre efter du druckit kaffe , det blir bättre efter du druckit kaffe, Iallafall så känns det bättre då:)  

Man kan göra det bra ,  men inte mer än sitt bästa
" ;)

Tjoflöjt:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback