- BRA MOT HALSONT!

- Nu har det gått snart en månad då jag har känt mig febrig, ont i halsen, i bröstet. Så fort jag hostar så skriker min kropp F Ö R S K Y L D! Garanterat. Fick pincelin  i 10 dagar, 7e dagen idag, Har ingen feber iallafall, känns otroligt skönt. Men än är jag trött och ont i halsen. Pinclinet bör ju ha hjälpt tycker man. Var hemma från praktiken i 2 dagar, men gick dit idag. :)

Fick ett bra tips mot förkylning, halsont, öroninflmation & bihålor.
Några droppar citron rakt ner i halsen, så det svider & bränner. Eller också droppar man i teet:)
Baktieridödande & jag hoppas att det är effektivt och få slut på lidandet.
Inte världens skönaste känsla att ha rivande taggtråd i halsen. Jo en liten stund, men det är ju bara positivt..



Så gör som mig, Pressa lite citron långt ner i halsen! Vilket både du & jag  hoppas ska göra susen!
Eller?:)



Snart  Big brother, Det är faktiskt helt otroligt vad demdär " Snygga Oasen brudarna" gör bort sig, dem är inte smarta, och absolut inte snygga,  inte för 12 öre. Bara jävligt äckliga, horiga & elaka. Två kan åka, Den Rosa" vara kvar! Hon verkar ju någelunda normal i skallen iallafall..

Tjohej!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback