- En vingklippt ängel:)

Angels never die!


Jag är en ängel, inte en människa.Min verklighet började när mina vingar växte ut.
Det var då andetagen tog vid, det var då jag började kunna" urskilja stjärnor i mörkret jag lever i.

När jag flygande blickar ner från min gränslösa höjd kan jag knappt urskilja människorna  där nere.
De tycks vara en grå& livlös massa med tomma ögon. Jag föraktar dem.Föraktar deras tankekontrollerande liv.
Dengråmassan är robotar. Proggramerade till vad de tänker, känner & gör.Det är detöversvarta som programmerar dem. Målet är att den Gråmassan inte ska kunna, för då börjar de tänka och det skulle äventyra Detöversvarta makt.

Vi änglar går inte att programmera. Och det är därför Detöversvarta vill åt oss. Vi är farliga , underliga och konstiga  med alla våra känslor. Vi lever i sanningen. Sanningen är: Nothing can stop us now!

Många människor försöker rycka bort mina vingar, men  deras försök att nå mig är lönlösa.De är för långt borta.
Jag behöver inte ens se dem. Och när jag låter dem vidröra mig så spricker jag som en såpbubbla.Jag har ingen skyddande hud. De kallar mig sjuk! De säger jag är svårt depressiv, personlighetsstörning? Har en form av en psykisk" sjukdom.
Tror läkarna att de är gud?

- Mohahaha!
  Jag tror inte på galenskap, jag tror på änglaskap. Enbart änglaskap!

Jag vill inte vara ängeln utan förflutet, Ibland vill jag skära bort minnena, klippa bort dem, vara utan!
Jag vill  vara hon som står i nuet, utan att ha tagit några steg dit.Hon som också försvinner från nuet utan några steg bort.Hon som aldrig  var eller kommer att vara, Hon som bara är"

Men jag är rädd för nuet, mest av allt är jag rädd för att det förflutna är  nuet!

´Jag vill vara friheten, jag vill vara ängeln utan förflutet, är jag ängeln utan förflutet, är jag ängeln utan förflutet ? är jag det nu? Är jag?
Nej! Jag är ängeln utan någon framtid!
Ängeln utan förflutet kanske är döden?

Det var bara första sidan " från vingklippt ängel. Jag tycker den verkar bra, men konstig, Liksom jag:) Mohaha! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback