TRÖTT !

Godkväll:)   Fytusan så trött jag är, endå så sitter jag och skriver...  vet dock inte vad jag ska skriva  riktigt. Inte så många tankar som yrar  just för tillfället ! Har  hållt mig väldigt lågt ett tag nu, vilket känns skitbra !
detta med att  " börja att sluta dricka alkohol " går bättre och bättre, har trappat ner med den.  Försöker hålla mig till en dag i veckan...     vill helst försöka hålla mig till  utgångar" med nytt folk, nytt place.  Tråkigt med samma sak hela tiden "  like a disneyfilm"  om och  om och om igen.  En gång är ingen gång , 2  - 0
Hämtar ut mina fantastiska träningsbrallor som har kommit...  Hoppas de sitter lika perfekt som de ser ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback