- Kämpa, Ge ej upp!

Tro jag?   ... hm..   Men har iallafall gått ner 2 kilo :)  Vilket är bra!  Har hållt på med LCHF i 10 dagar nu!
Gick på löpbandet idag,  10 minuter först, sen 5 minuter till.   Nästa gång kör vi 15 minuter i sträck...
körde lite lår / rumpa & mage idag!
Får se om jag kommer till träningen i morgon,  kanske bara går enbit då :)  Alltid något!
Sen ska jag nog trappa ner på träningen lite, träna 3 gånger / veckan.  och måååste hålla det så annars är det lätt att man tröttnar!
Köpte riktig glass idag,  hmmm  har ätit 5 st.  INTE okej.
Hårda hanskar & nya tag i morgon.
Får bli sova nu, ska jag upp " tidigt " för en morgonpromenix.  Så härligt!  Eller:);)
JA! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback