- TRÄNING!

Hallåsan:)  Var ute och gick i 35 minuter innan.  Nu har jag fått i mig en frukost ,  blev lite sent dock.  Men den bestod iallafall utav bacon & ägg,  34% creme fresche.  Får se om vi går ner något:)) Middag idag blir kyckling, broccoli, blomkål & avokado. :))  MMMMMGOTT! Man blir ju allafall mätt.  Det blir man inte av viktväktarna.
Tummen upp för LCHF!
Igår blev det löpband, &  lite ro i båt "  på gymmet med daveman:)
Idag ska jag nog dit vid 4 med Elin,  eller blir det halv 6.  jaja, ska iallafall träna rumpaaan, lår , mage vet i tusan,  har kraftig tränigsvärk  av dedär 60 situpsen jag gjorde igår. Vi får se... I morgon  mot simhallen  simma i 45 - 60 minuter!  Simma bort allt fett... åh vad skönt!  Puss & kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback