8 JANUARI 2012.

Hey.  Är nu inne på 6:e dan som viktväktare. Ska ner  kilorna jag måste.
Satt vid datorn igår och kände att de började klia på sidan av magen , och så baaam så fick jag en bristning. Huden sprack alltså på mig,  undrar varför den gjorde det eftersom jag har börjat gå ner i vikt:)  Tror jag.  Vägde mig i förgår, då stod vågen på 68,5 ..   shit jag har gått upp ett halvt kilo.
Mitt mål är iallafall att gå ner först 8 kilo.
- till  60
Sen ytterligare 2 kilo.
sammanlagt 10 kilo.  Jag ska fixa det innan  majmånad är slut! :) jag ska jag vill & jagvet att jag KAN!
Har varit ute och gått 35 minuter innan idag ;)
Och var precis ute och gick en hel timme nyss.
Det ger nog iallafall 4 extrapoints Om jag vill till  äta gott i helgen. Men jag ska inte äta något godis de första 2 veckorna. Där med basta! Paprika, gurka , morötter, citroner, frukt. Hej jag ska ner i vikt . NU!
Godnatt!   önskar även att godis var äckligt, då hade man varit smal.
Pusshej :DDDDD!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback